Consellos naturais para previr o Ictus

remediosnaturais

Información extraída de Neuro RHB.

“A medida que a persoa envellece, as probabilidades de sufrir un ictus ou accidente cerebrovascular (ACV) aumentan de forma permanente. Con todo, hai probas clarísimas de que os alimentos poden diminuír radicalmente as probabilidades de sufrir un ictus e as lesións que este deixa, e ata determinar se ha de ser mortal ou non. Ata unha ración adicional ao día dalgún alimento indicado pode reducir entre un 40-60% a probabilidade de sufrir un ictus ou de morrer pola súa causa”, coméntanos Carlos Verdú, Nutricionista do Servizo de Neurorrehabilitación de Hospitais Nisa.

Protectores naturais do cerebro

Os alimentos indicados para evitar os accidentes cerebrovasculares son as froitas e as hortalizas. Fai máis dunha década que as investigacións científicas sinalan que comendo froitas e hortalizas prevese a incidencia de ictus e mitíganse os danos no caso de que ocorra. Un estudo noruego revelou que o risco de padecer un ictus era un 45% menor entre os homes que consumían unha boa cantidade de hortalizas.

Remedio para sobrevivir ao ictus: unha cenoria ao día

“Comer cenorias cinco veces á semana podería reducir o risco de ictus nun 68%”. Este é o importante achado dun estudo a gran escala terminado recientemente en Harvard, no cal se fixo seguimiento a preto de 90.000 enfermeiras durante oito anos. As espinacas tamén demostraron ser uns protectores potentes contra os ictus. O efecto protector da cenoria, a espinaca e outras hortalizas ricas en carotenos débese á actividade antioxidante dese composto, que evita que o colesterol se volva tóxico e poida formar placas e coágulos nas arterias. Outros alimentos ricos en betacaroteno son as hortalizas de follas de cor verde escuro, como a col rizada e a col común, e tamén as de cor alaranxado escuro, como o boniato e a cabaza.
Un grupo de investigadores da Universidade de Bruxelas demostrou a importancia de ter moito betacaroteno e outros tipos de vitamina A en o torrente sanguíneo en caso de sufrir un accidente cerebrovascular. Esa vitamina pode evitar a morte ou a invalidez, segundo os investigadores, que analizaron o sangue de 80 pacientes antes de cumprirse as 24 horas de sufrir o ictus e descubriron que os pacientes con cantidades superiores de vitamina A, incluso betacaroteno, tiñan maiores probabilidades de sobrevivir, de sufrir un menor dano neurolóxgico e de recuperarse completamente.

O asombroso experimento de California

“Con só unha ración adicional de alimentos ricos en potasio (400 mg) todos os días pódese reducir nun 40% o risco de sufrir un accidente cerebrovascular”. Iso foi o que os investigadores descubriron analizando as dietas dun grupo de 859 persoas de máis de 50 anos, residentes no sur de California. Os investigadores documentaron que unha pequena diferenza de potasio na dieta permitiu predecir quen morrerían dun accidente cerebrovascular 12 anos despois. Esa marxe decisiva de 400 mg de potasio é tan ínfima, que se obtén cunha porción dalgunhas froitas e hortalizas, un vaso de leite ou un anaco de peixe. Os alimentos ricos en potasio axudan a reducir a presión arterial e preservan a elasticidade e a función normal das paredes arteriais, inmunizando os vasos sanguíneos contra o dano producido pola presión alta.

Se vostede soubese que lle axudaría a protexer o seu cerebro contra esa catástrofe devastadora e moitas veces irreversible que é un accidente ou derrame cerebral, non consideraría a posibilidade de comer todos os días un anaco máis de melón, medio aguacate, unha pataca asada, dez albaricoques, media cunca de xudías ao forno ou unha lata pequena de sardiñas?

O peixe graxo amaña o sangue

Outra cousa que vostede pode facer para ter unha boa circulación sanguínea no cerebro é consumir peixe graxo. Os ácidos graxos omega 3 realizan varios “milagres” no sangue, diminuíndo a probabilidade de padecer un ictus, e ata cando ocorren, o dano é menor se hai altos niveis deses ácidos graxos no sangue. Isto débese a que a graxa omega 3 pode modificar o sangue, facéndoo menos propensoa á coagulación e, como é natural, previndo a obstrucción dos vasos sanguíneos cerebrais.
Estudos recentes dun grupo de investigadores holandeses revelaron que os homes entre 60-69 anos que consumían peixe unha vez á semana, tiñan a metade das probabilidades de sufrir un ictus durante os seguintes 15 anos que aqueles que non consumían peixe. Ademais unha serie de estudos xaponeses demostran que a probabilidade de morrer en caso de sufrir un accidente cerebrovascular é moito menor (25-40 %) nas persoas que comen moito peixe.

A salvación do té

“Para evitar os accidentes cerebrovasculares, beba té, en particular té verde”. Un estudo recente no que participaron case 6.000 mulleres de máis de 40 anos realizado polos médicos da Facultade de Medicina da Universidade de Tohoku (Xapón), revelou que as mulleres que bebían polo menos cinco cuncas de té verde ao día tiñan a metade de probabilidades de sufrir un accidente cerebrovascular. Este estudo é o primeiro do seu tipo no cal se atopou unha relación directa entre o té verde e a prevención dos ictus, aínda que outros estudos anteriores realizados en Xapón, China e os Estados Unidos revelaran a propiedade do té verde de reducir a presión sanguínea.

A explicación da capacidade do té para evitar os accidentes cerebrovasculares pode estar na alta concentración de antioxidantes e a protección que estes ofrecen aos vasos sanguíneos.

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s