Camiñar é tan beneficioso como correr para previr as enfermidades cerebro vasculares

camiñar

Cando o gasto enerxético é equiparable, a redución do risco é similar.

Información extraída de Somos Pacientes.

Camiñar resulta tan eficaz como correr á hora de reducir o risco de hipertensión arterial, a hipercolesterolemia -niveis elevados de colesterol en sangue- e a diabetes. Así o mostra un estudo levado a cabo por investigadores da División de Ciencias da Vida do Laboratorio Nacional Lawrence Berkeley (Estados Unidos) e publicado na revista ‘Arteriosclerosis, Thrombosis and Vascular Biology’, no que se observa que, cando o gasto enerxético é similar, os beneficios de camiñar a ritmo moderado -andar- ou vigoroso -correr- son os mesmos.

En palabras do doutor Paul T. Williams, director da investigación, “camiñar e correr proporcionan unha proba ideal dos beneficios da intensidade da camiñada moderada e vigorosa debido á participación dos mesmos grupos musculares e as mesmas actividades realizadas con intensidades diferentes”.

Canto máis exercicio, máis beneficio para a saúde

Para levar a cabo o estudo, os investigadores evaluaron durante seis anos os efectos asociados con camiñar ou con correr sobre distintos factores de risco da cardiopatía isquémica. E coa participación de 33.060 corredores e 15.045 “caminantes”, non se concentraron no tempo investido na actividade, senón na distancia total percorrida e o gasto metabólico.

Como explican os autores, “canto máis correron e camiñaron os participantes, maiores eran os beneficios para o seu saúde; e se a cantidade de enerxía empregada foi a mesma entre os dous grupos, os beneficios para a saúde resultan simplemente comparables”.

Concretamente, correr reduce nun 4,2% o risco de hipertensión. Pero a diminución é mesmo superior cando se camiña a ritmo moderado: dun 7,2%.

É máis; ante un gasto metabólico similar, a redución do risco asociada con camiñar foi maior tamén na hipercolesterolemia, no que as disminuciones foron do 4,3% en caso de correr e do 7% en caso de camiñar; e na diabetes, do 12,1% e do 12,3%.

Non hai escusas

Como explica o doutor Williams, “comparado coa carreira, camiñar pode ser unha actividade máis sostible para algunhas persoas; con todo, aqueles que optan por correr terminan o exercicio dúas veces máis rápido que quen optan por camiñar, probablemente debido a que poden facer o dobre de exercicio nunha hora”.

Sexa como for, conclúe o doutor Williams, “a xente está sempre buscando algunha escusa para non facer exercicio pero, agora, as persoas teñen unha opción sinxela de correr ou camiñar e investir na súa saúde no futuro”.

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s