Un hotel impide aloxarse a un grupo con síndrome de Down “por se molesta”

hotel

O establecemento fala de “malentendido”.

Información extraída de Europa Press.

DOWN España denunciou que o hotel CaboGata Plaza Suites de Almería, pertencente ao grupo ZTHotels, impediu aloxarse a un grupo de mozos con síndrome de Down en viaxe de fin de curso porque “este tipo de persoas poderían molestar ao resto dos clientes”. Desde a dirección do hotel piden “desculpas” á asociación e afirman que se tratou de “un malentendido”.

Segundo denuncia a organización, unha traballadora de DOWN Almería solicitou a unha axencia de viaxes que pedise orzamento de aloxamento a tres hoteis próximos á cidade para organizar a viaxe de fin de curso dun grupo de mozos con síndrome de Down dun centro educativo concertado coa asociación.

Con todo, un destes hoteis, o CaboGata Plaza Suites, contestou á axencia que non podía facilitar un orzamento para aloxar aos mozos. “Non admitimos grupos de persoas con discapacidade psíquica”, respondeu o establecemento, segundo explica DOWN España.

A organización apunta que cando DOWN Almería contactó coa dirección do hotel para pedir explicacións, esta reafirmouse na súa postura” e engadiu que “este tipo de persoas poderían molestar ao resto dos clientes do hotel”, cousa que xa lles ocorreu noutra ocasión”.

A filial almeriense de DOWN España puxo os feitos en coñecemento da Fiscalía da cidade por entender que “constitúen un caso claro de discriminación cara a persoas con discapacidad e que vulneran a Convención Internacional dos Dereitos das Persoas con Discapacidade ratificada por España”, que prohibe “toda discriminación por motivos de discapacidade”.

Pola súa banda, fontes da dirección do hotel consultadas por Europa Press afirman que xa se pediron desculpas á asociación” porque “todo foi un malentendido”, xa que na central de reservas pensaron que se trataba dun grupo con outro tipo de discapacidade intelectual que xa estivera no hotel, e que resultara “moi conflictivo”.

Así mesmo, sinalan que o persoal do hotel está “moi afectado” polo ocorrido, que está tendo unha forte repercusión nas redes sociais suscitando todo tipo de críticas, e inciden en que acusar ao establecemento de negar a entrada a estas persoas afecta directamente á “dignidade como persoas” dos seus traballadores.

A cadea hotelera difundiu ademais, un comunicado, no que asegura que “xamais en 35 anos de vida” da empresa hoteleira negouse a entrada a un grupo de persoas con síndrome de Down, que “foron, son e serán sempre ben recibidos”.

“De feito, contamos entre os nosos clientes habituais con familias con persoas que teñen esta síndrome e son un máis, posto que as súas necesidades de servizo son exactamente iguais que as de calquera outro e son tratados como tales”, di ZTHotels.

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s